Kundsupport

Hur Covid-19 (Corona-virusets) framfart påverkar ditt köp hos Klockor.se

För nuvarande så opererar Klockor.se som vanligt, med frakt varje vardag

Din produkt samt paketering följer myndighetsrekommendationer: Utökat utrymme i lagret, samt utökat avstånd mellan våra anställda där - som använder handsprit ofta och handskar hela tiden.

Vissa av våra anställda jobbar hemifrån, men eftersom vi har alla produkter i eget lager - så har det inte påverkat oss på något vis, ännu.


Vi kan dock ej lova att transporten kommer att vara 100%, då den sköts av externt bolag (vanligtvis PostNord), och även om den är normal just nu - så kan det ändras väldigt fort.


För frågor, skriv till oss här.


Ta hand om dig själv, och andra. Följ myndigheternas rekommendationer, och håll dig uppdaterad.

Här ser du våra 3 vanligaste frågor, med svar.

Hittar du inte svaret på din fråga, kan du ta kontakt via vårt formulär lite längre ner på sidan.

  1. Jag har just köpt en klocka, men nu står den som slut i lager?

    Så snart du har genomfört ditt köp går vårt system automatiskt in och tar bort ett exemplar från lagerlistan. Det görs för att reservera klockan för dig. Har lagerbehållningen varit nere på ett så kommer lagerantalet efter ditt köp stå på noll, och därmed att framstå som utsåld. Men bara lugn, det gäller enbart för framtida köp. Din klocka kommer att skickas med detsamma (om den blivit beställd före klockan 16), och du kommer att ta emot din klocka inom 1-3 arbetsdagar.

  2. Hur kan man anpassa armbandslänken?

    Med de flesta länk-armband så förväljs även ett länkverktyg, som då kostar enbart 35 kronor, i stället för ordinarie 295 kronor.
    Verktyget är ett valfritt tilval, och hur det fungerar kan du se här: Länkverktyg

  • Klockan är inte något för mig, och jag vill returnera den - hur gör jag?

    Vi hänvisar till punkten ångerrätt i våra handelsvillkor. Här vill vi dock understryka att alla returneringar bör skickas som paket med track&trace. Skickas det med frimärken utan track&trace sker försändelsen på eget ansvar. Fyll först i vårat kontaktformulär här under, för fortast möjlig returbehandling.


Om frågor kvarstår kan detta hjälpa:


Var god och fyll i alla fälten, och SKICKA sedan


Ämne

  • Ogiltiga anspråk faktureras 400 kr i fragt och förvaltningsavgifter. D.v.s. om skadan är självförvållad, eller om det är normalt, vilket är fallet med ett ogiltigt krav. För en översikt över reklamationsrätten till alla märken klicka här.

* Obligatoriska fält

  Laddar...