Kontakta oss

Kontakta oss

Obs: Se produktsidan för information om "🎅 Garanterad leverans före Jul! 🎅".
Leveranstider Inför Jul
OBS! Detta gäller endast när följande leveransmetoder är valda:"Expressleverans (UPS) till närmaste utlämningsställe: 1-4 vardagar", "Expressleverans (UPS) till din dörr: 1-4 vardagar)" och "Expressleverans (PostNord) till närmaste utlämningsställe: 2-5 vardagar".
Observera att detta gäller för varor med "Skickas omedelbart (helgfri vardag), om beställning görs innan kl. 15.00" på produktsidan. För varor med "Skickas inom 24 timmar på vardagar" eller annat, måste extra hänsyn tas till detta!
Vi gör alltid vårt bästa för att hålla leveransgarantin, men vi kan inte påverka eventuella förseningar på grund av väder eller hos PostNord. Vid normala omständigheter gäller dessa beställningsdatum.
Söder om Gävle (endast fastlandet)
Beställ senast fredagen den 19/12 kl. 15:00Din försändelse levereras till närmaste utlämningsställe / din dörr (senast) den 23/12.
Gotland eller norr om Sundsvall (Söder om Boden)
Beställ senast torsdagen den 18/12 kl. 15:00Din försändelse levereras till närmaste utlämningsställe / din dörr (senast) den 23/12.
Norr om Boden
Beställ senast onsdagen den 17/12 kl. 14:59Din försändelse levereras till närmaste utlämningsställe / din dörr (senast) den 23/12.
Enligt denna text, ser du våra 3 vanligaste frågorna med svar.
Hittar du inte svaret på din fråga, kan du ta kontakt via vårt formulär lite längre ner på sidan.
-
Jag har just köpt en klocka, men nu står den som slut i lager?
Så snart du har genomfört ditt köp går vårt system automatiskt in och tar bort ett exemplar från lagerlistan. Det görs för att reservera klockan för dig. Har lagerbehållningen varit nere på ett så kommer lagerantalet efter ditt köp stå på noll, och därmed att framstå som utsåld. Men bara lugn, det gäller enbart för framtida köp. Din klocka kommer att skickas med detsamma (om den blivit beställd före klockan 16), och du kommer att ta emot din klocka inom 1-3 arbetsdagar.
-
Hur kan du anpassa armbandslänken?
Vi rekommenderar ett länkverktyg
När du lägger en klocka som kräver verktyg för att anpassa längden, i varukorgen, så läggs det automatiskt med ett länkverktyg.
Vårat verktyg för länkjustering demonstreras i film på den här sidan: -
Klockan är inte något för mig, och jag vill returnera den - hur gör jag?
Vi hänvisar till punkten ångerrätt i våra handelsvillkor. Här vill vi dock understryka att vi anbefaler alla returneringar skickas som paket med track&trace. Skickas det med frimärken utan track&trace sker försändelsen på eget ansvar. Fyll först i vårat kontaktformulär här under, för fortast möjlig returbehandling.