Kundsupport

Enligt denna text, ser du våra 3 vanligaste frågorna med svar.

Hittar du inte svaret på din fråga, kan du ta kontakt via vårt formulär lite längre ner på sidan.


  1. Jag har just köpt en klocka, men nu står den som slut i lager?

    Så snart du har genomfört ditt köp går vårt system automatiskt in och tar bort ett exemplar från lagerlistan. Det görs för att reservera klockan för dig. Har lagerbehållningen varit nere på ett så kommer lagerantalet efter ditt köp stå på noll, och därmed att framstå som utsåld. Men bara lugn, det gäller enbart för framtida köp. Din klocka kommer att skickas med detsamma (om den blivit beställd före klockan 16), och du kommer att ta emot din klocka inom 1-3 arbetsdagar.

  2. Hur kan du anpassa armbandslänken?

    Vi skickar med ett gratis länkverktyg:
    http://www.klockor.se/lankverktyg-klockor.html

    När du lägger en klocka som kräver verktyg för att anpassa längden, i varukorgen, så läggs det automatiskt med ett länkverktyg, utan kostnad.
    Vårat verktyg för länkjustering demonstreras i film på den här sidan: http://www.klockor.se/bracelet-adjustment/

  3. Klockan är inte något för mig, och jag vill returnera den - hur gör jag?

    Vi hänvisar till punkten ångerrätt i våra handelsvillkor. Här vill vi dock understryka att alla returneringar bör skickas som paket med track&trace. Skickas det med frimärken utan track&trace sker försändelsen på eget ansvar. Fyll först i vårat kontaktformulär här under, för fortast möjlig returbehandling.


Om frågor kvarstår kan detta hjälpa:


Var god och fyll i alla fälten, och SKICKA sedan


Ämne

  • Ogiltiga anspråk faktureras 400 kr i fragt och förvaltningsavgifter. D.v.s. om skadan är självförvållad, eller om det är normalt, vilket är fallet med ett ogiltigt krav. För en översikt över reklamationsrätten till alla märken klicka här.
Custom magento captcha module from Outsource Online


 

* Obligatoriska fält

  Laddar...